Syndrom stopy cukrzycowej

Diabetyku, czy dotyczy Cię syndrom stopy cukrzycowej? Kiedy stopy szczególnie narażone są na powstawanie ran i schorzeń, warto udać się do podologa. Specjalista wyleczy Twoje stopy i zapobiegnie powstaniu nowych zmian chorobowych. Zapisz się na konsultacje w naszym gabinecie przy ul. Gdańskiej 129 w Łodzi.

Leczenie stopy cukrzycowej w Łodzi

Jednym ze skutków ubocznych cukrzycy jest zespół stopy cukrzycowej, charakteryzujący się zmniejszoną wrażliwością stopy na bodźce bólowe oraz skrajne temperatury. Niejednokrotnie staje się to przyczyną urazów mechanicznych, obtarć oraz skaleczeń. Nieobca stopie cukrzycowej jest również grzybica. Działanie podologa w podobnym problemie zmierza do złagodzenia niekorzystnych objawów i skutków stopy cukrzycowej. Należy pamiętać, że jedynie prawidłowo realizowane leczenie cukrzycy może skutecznie zapobiec problemom w obrębie stóp.

Stopa cukrzycowa – jak sobie z nią poradzić?

Kompleksowa opieka podologiczna jest niezbędna wobec pacjentów ze stopą cukrzycową – specjalistycznie przeprowadzone zabiegi pozwolą cieszyć się komfortem oraz pomogą zapobiegać poważniejszym dolegliwościom. Systematyczne kontrole umożliwią szybkie wykrycie potencjalnych zagrożeń i pozwolą na skuteczne zapobieganie ich rozwojowi. Istotne jest także poradnictwo merytoryczne, obejmujące wskazówki pielęgnacyjne, których pacjent powinien przestrzegać, chcąc zachować dobry stan skóry na stopach.

Stopa cukrzycowa wymaga specjalnej i długoterminowej współpracy z podologiem. Poznaj zatem lepiej naszych specjalistów.