Wkręcające paznokcie

Zauważyłeś niepokojące zmiany w kształcie Twoich paznokci, a chodzenie zaczyna sprawiać Ci ból? To mogą być objawy wkręcania paznokci. Do leczenia wkręcających paznokci wykorzystujemy najnowsze metody podologiczne, ale zabiegi przebiegały bezboleśnie i komfortowo dla pacjenta. Dowiedz się więcej i umów się na wizytę do podologa w Łodzi na ul. Gdańskiej 129.

Leczenie wkręcających paznokci w Łodzi

Paznokcie, których kierunek wzrostu został zaburzony, wymagają zastosowania specjalistycznych metod terapii, które przywrócą im nie tylko zdrowy i ładny wygląd, lecz również zniwelują odczuwany ból. Dyskomfort, jaki generowany jest przez wkręcające paznokcie, staje się przyczyną zasięgania pomocy u profesjonalnych podologów. Zapraszamy osoby, które zmagają się z tą dolegliwością – rozpoczniemy wizytę od rzetelnego wywiadu, w drodze którego wspólnie ustalimy przyczynę problemu oraz określimy sposoby zapobiegania jego nawrotom.

Metody leczenia wkręcającego paznokcia

Na wkręcające paznokcie zakładamy klamry ortonyksyjne, które korygują kierunek ich wzrastania. Dodatkowo – w ramach działań profilaktycznych – proponujemy specjalnie dobrane wkładki do butów, odpowiednie docinanie paznokci oraz radzimy, jak najlepiej dobierać obuwie, by problem z paznokciami się nie pojawiał. Kompleksowe wsparcie i terapia pozwolą przywrócić komfort życia i zniwelują ból.

Przyczyną deformacji płytki paznokciowej, może być również grzybica paznokci.

logo

Gabinet podologiczny Łódź • Wyleczymy Twoje stopy • Wykonamy wkładki ortopedyczne • Korekcja paznokci • Badanie stóp • Darmowy parking • Bezpłatna konsultacja

biuro@podolog-lodz.pl
tel: +48 515 298 295