Usuwanie modzeli

Podeszwy Twoich stóp pokryły żółte zrogowacenia? To mogą być modzele. W zaawansowanym stadium wywołują pieczenie oraz dyskomfort podczas chodzenia. Zalecamy konsultację z podologiem, który może usunąć nieprzyjemne zmiany już podczas kilku wizyt! Zapraszamy do gabinetu na ul. Gdańską 129 w Łodzi.

Usuwanie modzeli u podologa w Łodzi

Stwardnienie skóry o zabarwieniu szarym lub żółtym w początkowym etapie powstawania nie generuje dyskomfortu, jednak z czasem może przekształcić się w bolesny odcisk. Z tego względu, jak również z uwagi na nikłą estetykę modzeli, należy niezwłocznie się ich pozbyć. Wsparcie podologa okazuje się w tym przypadku nieodzowne. W gabinecie naskórek zostanie zmiękczony, a modzel usunięty. Warto dodatkowo wdrożyć odpowiednie wkładki do butów i zadbać o wygodne obuwie – takie działania profilaktyczne pozwolą zminimalizować ryzyko pojawiania się modzeli w przyszłości.

Przyczyny powstawania modzeli na stopach

Przyczyny modzeli są rozmaite – obejmują zarówno błędy w doborze obuwia, jak i schorzenia wrodzone i urazy mechaniczne stóp. Jeśli buty są za ciasne lub zbyt luźne, jak również wykonane ze sztucznych surowców, uniemożliwiających skuteczną wentylację – skóra narasta w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenia. W ten sposób tworzy się modzel, który jest specyficznym rodzajem odcisku, wymagającym specjalistycznego leczenia.

Modzele to hiperkeratozy, czyli mocne pogrubienie warstwy rogowej naskórka.

logo

Gabinet podologiczny Łódź • Wyleczymy Twoje stopy • Wykonamy wkładki ortopedyczne • Korekcja paznokci • Badanie stóp • Darmowy parking • Bezpłatna konsultacja

biuro@podolog-lodz.pl
tel: +48 515 298 295